9 april 2009

England = U-land numero uno!!!

Ska försöka kränga lite kläder+skor på tradera men så har jag glömt bort mitt användarnamn+lösen & kan ej logga in, surt..så får försöka kränga skiten vid ett senare tillfälle.drygt..i need money..i want money!
Jag ska som bekant FÅ tillbaka på skatten här hemma, det e alltid trevligt MEN att få tillbaka min inkomst-skatt i England har visat sig svårare än jag trodde..Fast jag har oftast otur när det kommer till just pengar så detta borde jag ju ha förväntat mig =(
Dom Engelska klantskallarna på Inland Revenue (typ skatteverket) har SLARVAT bort mina papper..mina original papper som dom e så noga med, det e inte kul för original e original & kan ju inte fås igen..Jag har dock tagit kopior på alla papper som nu måste skickas in igen..
Men vilka j*vla idioter, känns som att byråkratin här hemma e mer seriös än den e i England!
England är egentligen inget j*vla I-land det borde klassas som U-land det med..på mer än ett sätt!!

Inga kommentarer: