28 april 2009

Det ska vara R-A-K-T

Kan man ta med en bild på "Cleopatra", Uma Thurman (Pulp Fiction) eller möjligen Louise Brooks nästa gång man går till frisören?Eller komma denna då tro att man e helt j*vla psykstörd?
Dock e jag ju lite psykstörd när det gäller mitt hår..Det ska vara rakt..spikrakt..inga j*vla uppklippningar, tuperat, rufsat, fluffat, olika längder..det ska vara RAKT HÅR, RAK LUGG..fick en gång en kommentar av en kille som undrade om min lugg var "cut with laser" för den var sååååå rak..Nä vanlig frisörsax hos frissan..Den enda frisör som fattat (Katja på Vision på Brick Lane i London)..nåja, Louise Walls f.d Beglund (min gode vän) var en bra frisör oxå även om hon inte var frisör på riktigt, men på den tiden (Camden-tiden) var jag inte lika noga med hur rakt det skulle vara heller!
Elisabeth Taylor som Cleopatra..Rakt hår+lugg (fast utan allt det där andra krafset såklart!Vill inte ha en massa guldsmycken hängande i håret, bortse från dom!)
Uma Thurman-rakt..vädligt rakt!
eller Louise Brooks-rakt..kanske lite för kort dock?

Inga kommentarer: