5 mars 2009

katter + torktumlare = dålig kombination

Jag har gått upp nåra hekto (kilo..) det senaste halvåret..sen jag flyttade hem till Sverige, dom flesta som flyttar hem (till Sverige..från England iaf) går NER i vikt men icke jag..
Dock kunde jag idag konstatera (tack vare syrran) att det e inte jag som gått upp i vikt nää 'rå..Det e ju så klart så att mina kläder har krympt..Mmm, jag torktumlar ju nästan allt så inte underligt att kläderna känns tajtare på sista tiden (ehh....sant?!)
Eller så kan det ju vara kattens fel..I går när jag FÖRSÖKTE köra ett litet "träningpass" (hantlar+sit ups) så hörde jag hur katten försökte ta sig in..& då avbröt jag ju så klart mitt lilla "träningspass" för att släppa in katten & sen kände jag att det inte var nån idé att fortsätta "träna" utan gick & la mig istället..
Så det e på grund av dessa 2 anledningar som jag antagligen gått upp i vikt..right!?(Har ju inget att göra med allt godis jag käkat..nä 'rå!)

Inga kommentarer: