8 mars 2009

Jag SKA HA sista ordet, okej?

I mitt senaste "bråk" (det med Gizmos uppfödare) så insåg jag att jag skulle minsann ha sista ordet..Vilket jag fick FÖR jag blockerade sedan hennes emailadress så skulle hon ha skickat nått mer till mig så hamnar det direkt i "skräppkorgen" på min mail haha..Så i min värld fick jag sista ordet & tänker aldrig mer ha kontakt med henne igen, så det så!
Jag brukar ofta vilja ha sista ordet, beroende på vad det nu kan vara..Inte alltid i ett bråk utan rent allmänt oxå, kan ju vara "the drama-queen" i mig kanske!?
Jag har dock inte varit sååååå mycket "drama-queen" på senaste tiden..trist & tråkigt för i London var det drama HELA tiden, roligt drama dock inget annat & jag saknar det but fear not friends, så fort jag flyttar min kos till storstan då blir det more drama from the drama-queen, antar att ni längtar & väntar..det gör iaf jag!

Inga kommentarer: