11 mars 2009

"kär" i en "kändis"

Jag e kanske inte kär som i kärlek utan snarare betuttad (det e ett j*vligt bra ord)..Betuttad i en DJ..denna person e ju ganska känd (i vissa kretsar) så han känns ju lite oåtkomlig MEN jag har åtminstone en vän (i London) som känner denna person så helt oåtkomlig e han ju inte men..tillräckligt för att det ska klassas lite som en "känids"-crush kanske..Han e dock ingen Hollywood-a-lister som t.ex Orlando Bloom eller Johnny Depp =)
Jag tänker dock inte skriva vem det e..töntigt vaa? men det tänker jag inte för det e lite pinigt..haha & barnsligt..!Ni som känner mig väl vet kanske men han e..jag kan iaf avslöja att han e med i en DJ-duo..min favorit DJ-duo (se där, nu blev det inte svårt alls..nu kan nog dom flesta gissa sig till det iaf!)
Det e inte första gången jag har en liten crush/betuttning (haha, funkar det ordet?) på e DJ..nää, jag & min goda vän Charlie var lite smått-"betuttade" i Erol Alkan..Dock känner ju jag Erols (numera) fru & hon e attans trevlig så..vi ville inte vara "marriage-wreckers", jag & Charlie..vi höll oss i skymundan haha...(som om vi skulle ha kunnat sabba nåna/hans bröllop/förhållande = don't think so..)
Erols "logga"..
Kanske inte världens snyggaste bild på Erol men jag & Charlie blev allt lite "betuttade i han"...Erol e för övrigt en av världens bästa DJ's..han rockar fett!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha. gamla goda tider!
Babe snart e kongressen över o då jäklar gör vi en räd i Eskilstuna o storsatn! puss