3 mars 2009

Jag, en mördare!

Jag kan bli så arg att jag får mord i sinnet/önska livet ur någon & det e ganska hemskt/elakt..
Just nu är jag så jävla mordiskt arg på min hunds uppfödare!
Hon e en skum jävel..Då jag köpte hunden i England slipper jag se henne/slipper ha kontakt med henne MEN jag ville ha lite viktig info innan jag sa upp kontakten med henne men så hann fanskapet före mig..
Jag vill nämligen ha original papper (om det ens finns) på Gizmo..jag har bara fått kopior, jag ville vet om hon kan efter-registrera honom på kennel klubben i England eftersom jag vill kunna registrera honom i Sverige..& det går inte annars..& bara uppfödaren kan göra det!
Jag har alltså mejlat henne 3-4 gånger förra året (då jag åkte hem) gällande detta & sen försökte jag igen förra veckan men inget svar..så då gjorde jag ett litet test (som ALLTID funkar) jag skrev besviken/disappointed som rubrik på meddelandet..& så skrev jag att jag var besviken på att hon inte svarade på mina emails/frågor & jag tyckte att hennes engagemang i egenskap av uppfödare inte var så bra..Uppfödare ska vara engagerade om dom är seriösa tycker jag..Men tydligen är inte hon det!
Hon svarade dock på detta mail (haha..i knew it, det funkande) MEN..hon skrev att hon tyckte jag var otrevlig som skrivit så & hon hade inga planer på att svara på mina emails..Jävla kärring..Don't mess with Tess säger jag bara..Ska kontakta Engelska kennel klubben & säga att jag inte rekommenderar henne som uppfödare & hoppas att hon får en sorts "prick i registret" hos dom..mouhahahaha!Hon har rätt..jag kan nog vara ganska otrevlig men inte utan en bra anledning!

Inga kommentarer: