26 juni 2008

kaffe,café...

Igår gjorde jag min första dag på Björndammens Café, kommer göra nåra skift där så jag håvar in lite extra stålar..om inget dykt upp tills i augusti så jobbar jag nog där lite till.."cash is king" som sagt & e man pank: the King rules = cash rules =) så det så..(café-jobb i sig rule'ar INTE)
I af, det gick bra..min första dag på caféet alltså..
Bra att få göra lite annat än att sitta här hemma & glo, jag har ju dock (äntligen) skaffat trådlöst internet till min laptop så nu sitter jag mest på rummet & surfar, DOCK inte om det e sol & klarblå himmel (vilket det inte vart så väldans mycket) men då ska jag sitta ute & sola & FÖRSÖKA få lite färg..fast..jag kan väl ha datan med mig ut i trädgården?!hmm...tål att tänkas på...
Hej för nu..nu e det promenix med doggy dog som gäller!

Inga kommentarer: