17 juni 2008

Mid-sommar!

Jaha..snart e det alltså midsommar..mid-sommar, hara halva sommaren gått redan eller e det halva året som gått?!
Nåja, firas ska det göra..nåt jag inte gjort på år & dar, spännande..idag införskaffade (e detta ett ord??) iaf..jag KÖPTE cider..på systemet..det var det oxå år & dar sen jag gjorde.
I London köper man sprit/vin/öl/cider i affärer & på s.k off-license nåt man kan göra i princip dygnet runt HELA ÅRET (24 timmar om dygnet 365 dagar om året) bra eller dåligt går ju att diskuteras men om man i akut behov skulle behöva köpa en flarra vin kl halv 4 en söndag morgon..eller måndag..eller tisdag då kan man det punkt.slut!
Jag letar i övrigt jobb...ska jobba extra på cafét här runt hörnet där vi bor, bara nåra pass nu i juli & möjligen i augusti men jag har även anmält mig till en del bemannings-företag & har lite annat på G som jag inte tänker avslöja än för då går det väl åt h*lvete!
Sörjer fortfarande Inka & det tom-rum hon lämnat efter sig, ofattbart att hon e borta..hon springer runt ute i trädgården eller ute i skogen & promenerar med pappi men icke..bara i tankarna =(
Just det..här kommer en snabb följetong för er som undrat..FORTFARANDE INGA DEPOSITIONS-PENGAR! (dom j*vlarna) jag har mejlat & tjatat så *fingers crossed* att vi får dom där nedrans stålarna denna vecka..annars blir mina emails betydligt mycket otrevliga än dom vart dom senaste FYRA VECKORNA...av väntan!!
Hej för nu...

Inga kommentarer: