8 juni 2008

baywatch-baddräkts-röd

Jag e baywatch-baddräkts-röd vilket innebär att jag har bränt mig nått så in i h*lvete i solen..svider & e röd..fult!
Jag e ruggigt trött på alla måsten som jag måste göra med alla hela tiden..bara för att jag flyttat hem..jag vill inte göra nått med nån just nu..GET OF MY CASE!!
Allra minst vill jag hänga med en viss person som flankerat i mitt liv ett tid (name no names eftersom jag inte tänker "hänga" ut personer i min blogg) iaf denna person har enligt mig aldrig varit en särskild god vän..när jag mådde dåligt för 2 år sen ringde denna person mig helt plötsligt för att "prata"..OM SIG SJÄLV..& hur bra det gick/går för henne vilket det alltid tycks göra & hon får alltid mig att känna mig liten & värdelös på nåt sätt, när jag mådde så dåligt så var hon den sista jag ville prata med, hon var/är ingen hälpsam person & jag har ingen lust att hänga med henne just nu..eller kanske aldrig igen..får se hur jag känner när jag råkar på henne igen..kanske har hon ändrats, det har iaf jag...JAG MÅR BÄTTRE & jag vet att jag varken e liten eller värdelös & behöver inte folk i mitt liv som får mig att känna så!!!!

Inga kommentarer: