29 juni 2008

country-girl =)

För alla er som INTE vet så e jag då en äkta country-girl (NEJ, INTE att jag gillar musik-stilen country, no way in hell) jag e alltså upptväxt "in-the-smack-middle-of-nowhere" to be precise..
Vi har en granne (typ) bredvis oss, sen ligger det flera minre bebyggda områden runt omkring oss..vi bor nämligen bredvid en större väg..så om man åker riktigt fort eller möjligen blinkar till om man åker förbi vårat hus DÅ missar man vårat hus totalt, så det så!
Jag har aldrig riktigt uppskattat att bo här, vi flyttade hit när jag var 7 år, innan dess bodde vi i en mindre samhälle förvisso på landet det med men med mer bebygelse & grannar runtomkring oss..
Iaf jag har hatat att bo här, när jag var 17år & pluggade estetisk teater på gymnaset i Eskilstuna flyttade jag dit..flyttade hem igen när jag var 19år, jobade i Stockholm ett år & sen flyttade jag till London men det e först nu när jag flyttat hem igen (TILLFÄLLIGT) som jag insett hur nice det e att vara på "landet"..iaf på sommaren, vinter-tid e det ett rent helvete men nu & i förhoppningvis 2-3 månader (kan man hoppas på 4!??) om vädret e fint då e det nice att bara vara på vischan =)

Inga kommentarer: