24 juni 2008

Vill ni ha mig?

Jag letar jobb!
Det går segt!
Jag har skickat en hel del mail.
Jag har också fått svar på mina mejl.
Jag har skickat ut en hel del CV:n.
Snart borde jag banne mig få napp.
Imon börjar jag jobba extra på cafét..moneeeee.moneeee..MONEEEEEYYY!!!!!
Lite nervös för hur det ska gå med Gizmo..men pappi ska hålla ett kolla på honom & promenera & så..men jag e nervös för hur jag ska lösa detta inom en snar framtid..
Cafét e ju bara runt hörnet från där vi bor..men i denna snara framtid planerar jag ju att bo+jobba i hufvudstaden Stochom..dooh!) då måste jag grejja hund-dagis eller en sk. dog-walker..om jag berätta detta "dilemma" för min vän Cajsa skulle hon säga att jag skapar ett problem innan det ens ÄR ett problem, sant.men sån e jag..tyvärr!
Nu ska jag & mammuten ta en promenix men Gizmo *lycka*
Ahh..måste bara tillägga (så jag ej glömmer själv) vi hittade värsta bästa största djur-affären idag (mammut+jag) när vi var i Strängnäs..dom hade en massa av allt..+hundkläder+en persom som trimmar hundar, bra det =) nu vet jag vad jag ska lägga pengar på (när jag väl får nåra..hehe)
Hej för nu

Inga kommentarer: