27 november 2012

Bästa vänner

Jag har världens bästa vän..Sara!
Utan henne tror jag att min värld skulle gå under, typ..Hon förstår verkligen mig på ett sätt som inte många andra gör, vi är väldigt lika på många sätt men också vädligt olika, så tror att vi kompletterar varandra väldigt bra!
Har man en riktig skitdag & känner sig deppig & nere så blir man genast mycket gladare när man snackat med Sara & fått ur sig det som gjort en lessen, hon flikar in med bra synpunkter  & åsikter & är verkligen en sjukt bra vän, den bästa jag nånsin haft faktiskt!
Men Mrs Knight, du är inte bortglömd du är en väldigt underbar & helt fantastisk vän du med..Du får mig också att må bra över mig själv när du kör dit pep-talk, u are the best =) Du är lite wild and crazy & det gillar jag, bra egenskaper hos en mycket bra vän =)
Love you guy's a hell of a lot xxxxxx <3 p="p">

Inga kommentarer: