9 november 2012

Phonehouse

Lämnade in min mobil på phonehouse idag för reparation..Förhoppningvis är mobilen tillbaks i prima skick & funkar finemang efter detta..återståt att se, 3 veckor tills jag får tillbaks den!
Har nu mina gamla smartphone tills vidare & jag har kvar samma nummer, tur det..Fick nytt sim-kort som dom aktiverade på plats & som funkade efter en halvtimme, så fattar inte andra människor som får låne-mobiler & tillfälliga nummer?!
Jag har hur många gamla sparade mobiler som helst som funkar dugligt (kanske borde låna ut nåra till folk som behöver??)..
Tycker iaf att tjejen som hjälpte mig på phonehouse verkade bra, fick snabbt hjälp & allt funkade smidigt..det är så det ska det gå till!
Hoppas bara det funkar lika smidigt vid återlämningen av min mobil....

Inga kommentarer: