2 november 2012

Lycklig

Säkert dom som tröttnat på mig vid detta laget om alla mina inlägg om min fina gentleman (kanske han har också..för jag vet att han brukar uppdatera sig här på bloggen..me like!).
Men jag tycker nog att jag förtjänar att skriva om hur lycklig jag är & ha varit sen jag träffade honom..det har snart gått ett år sen han hittade sin väg till mig & mitt liv & ingenting har varit sig likt sen dess..
Om jag vetat under mitt mörkaste år 2009 att man kan må så här bra så hade jag nog inte trott det, hade nog inte trott att jag nånsin skulle må bra..eller ens hitta nån som ville ha mig (sad but true!) och mina vänner som känt mig länge vet nog det också, har aldrig haft tur med nåt..varken spel eller kärlek..tills nu!
Min fina gentleman, tvivla aldrig på att du är the one for me!!!
Tack verkligen för att du finns, för att du står ut med mig & mina egenheter/konstigheter/flummigheter & tack för att du förgyller mitt liv/min vardag =) du är bäst!
I ♥ U


Inga kommentarer: