13 november 2012

Av choklad blir man glad

Jag är en drama queen de luxe (som dom flesta av er redan kanske vet =P ).
Internet is back on, måste vart nåt knas med tele2 då även syrran hade problem med uppkopplingen, jag trodde det bara var mitt mobila bredband som fuckat upp eller min data & jag som är så oteknisk & rätt internet-beroende blir så j*vla uppstressad av sånt här, av saker som inte funkar som det ska & bara krånglar!
Jag har lyckats överlevt denna skitdag & mitt extremt dåliga humör med choklad & julmust (thank g*d att gentlemannen lämnade kvar flaskan igår..it made my day, gentlemannen..i owe u one).
Har också lyckats bada & klippa klorna på hunden.. & städat badrummet (till följd av hundens bad) så nu förtjänar jag att softa i soffan framför tv:n, bara äta choklad & dricka lite julmust & bara må gott helt enkelt, ett bra avslut på en sån skitdag tycker jag!


Inga kommentarer: