20 september 2012

Technology

Jag känner mig lite som denna låt!! Jag är så j*vla uppkopplad på allt att jag är levande ett uttag, typ =/ hmm..it's bad!

Såååå...hur patetiskt "uppkopplad" är detta mänskliga uttag då???
Jooo, jag har har följande "konton": (Siffran före = hur många av varje jag har...doooh)
1 Facebook
1 Myspace (haft 2)
2 Hotmail (haft 3)
1 Gmail
1 Youtube
1 Twitter
1 Instagram
1 Tradera
1 Ebay
1 Blogger
1 Skype
1 Statist.se
Och så "konton" i samband med bloggen!
1 Bloggportalen
1 Bloggvertiser
1 BlogTopList
1 TopBlogArea
Känns som att man inte gör annat än att vara på internet hela tiden..Ungefär som om man inte har ett riktig liv att leva..på riktigt liksom MEEEEN detta har trots allt INTE gått överstyr..tycker jag själv =P Jag har tid med en hel del annat som inte har med internet att göra eller att vara uppkopplad..






Inga kommentarer: