17 september 2012

Allt har en mening

Jag tror att allt har en mening..att saker & ting är förutbestämt på något vis!
Om jag visste då vad jag vet nu så hade jag kanske jag inte oroat mig lika mycket, inte känt mig så ensam & inte vart så nere men om jag inte mått så dåligt som jag mått så skulle kanske känslan jag känner nu inte vara densamma heller..Känslan av lycka & att få känna sig älskad..
Om jag valt annorlunda så hade jag kanske inte varit här idag..Hade jag inte flyttat tillbaks till Sverige & Eskilstuna..hade jag fått det där jobbet (jag verkligen ville ha i Sthlm)..hade inte jag & Annika börjar umgåtts igen (efter alla dessa år, efter gymnasiet)..alla dessa om och om inte..så hade jag ju aldrig träffat dig!
Kanske hade jag fortfarande varit lite vilsen..lite ensam....du har berikat mitt liv på ett sätt som jag aldrig trodde nån annan människa kunde & för det är jag tacksam & jag är så glad att jag är tillbaks i staden jag aldrig trodde jag skulle återvända till efter gymnasiet & jag är glad att nån annan fick det där jobbet  & jag är glad att jag inte bara träffade en fin vän när jag började umgås med Annika utan att jag också träffade dig!
 U (som om du skulle betvivla det vid det här laget!).



Inga kommentarer: