18 september 2012

Nu ska jag leva livet..

Man ska vara tacksam för sin familj..(& sina vänner)..man vet aldrig när "mattan kan dras bort under fötterna" på en..
Idag fick jag mig en tankeställare då fick tråkiga nyheter..inte gällande mig själv dock utan en bekant =/ men jag ska kanske inte jinxa det, ska ju till läkaren sen & kolla upp min j*vla hosta..& magen (IGEN..IBS?my ass, det är nåt fel med/på min mage/tarmar & jag vill veta vad exakt!) men jag hoppas så klart att det inte ä nått allvarligt fel!
Men jag började iaf tänka efter lite & kom fram till att man fan måste ta vara på livet, ta vara på andra & ta vara på sig själv..Jag är rätt dålig på det..särskilt att ta vara på livet & på mig själv..jag bryr mig väldigt mycket om mina nära & kära men jag känner att jag kanske inte lever mitt liv fullt ut..& att jag inte tar hand om mig själv typ borde träna, borde äta bättre, borde sluta stressa..borde..borde..en massa j*vla saker som jag inte gör & en vacker dag kommer allt detta ta ut sin rätt på både kropp & själ & då står man där utan att veta vad man ska göra..eller så är det för sent att göra nått!


2 kommentarer:

Hummis B sa...

Helt rätt sagt Hummis, man msåte börja tänka mer på sig själv och värdesätta tiden man har! <3

Kramis E

TesseBelle sa...

Precis...men det är svårt att komma in i det tänkandet bara =/
Kram på dig, Hummis B <3