9 maj 2012

Hårigt

Så j*vla trött på mitt hår....Nu orkar jag inte hålla på det längre..En snart 10årig "love story" med mitt hår is about to come to an end =/
Jag har ju haft en viss besatthet till mitt hår, att det ska ligga perfekt (peruk-perfekt nästan) i alla väder trots regn, blåst, snö & extrem luftfuktighet OCH det har stundtals varit helt j*vla OMÖJLIGT!!!!!
Håret ska ha varit välfriserat, svart, rött, blont, brunt, skarpt, udda, shiny, trixat, fixat, polerat, sprejat, vaxat, rakat, uttunnat, sönderplattat, spikrakt & LUGG..alltid lugg!!
Men nu är det kanske dags att göra nått nytt??Funderar t.om på att ge upp luggen..Jag som ÄR lugg personifierad typ..Haft nån sorts lugg i 10 år..sned-lugg eller rakt kortklippt lugg...
Kanske ångrar jag mig till imorgon & klipper av det till min klassiska bob-cut med lugg & färgar det super-mörkt igen..Får se hur det blir..








Inga kommentarer: