4 maj 2012

Bollplank

Jag är en person som av nån j*vla anledning ALLTID få bollar på mig när det spelas en boll-sport i närheten av mig, inte kul!
Har även fått bollar på mig när jag själv (för ovanlighetens skull) deltagit i bollsports-aktiviteter..Har bland annat fått en tennisboll rakt på ögat (inte skönt)..även fått en basketboll rakt i fejset (det kändes rätt j*vla oskönt det med) & nu senast..en fotboll rakt på örat =(
Satt i parken med min vän Micaela (och Gizmo) i onsdags då ett gäng slynglar börjar kicka lite boll bredvid oss..Gizmo kände av att nått skulle ske lååååångt innan jag insåg det för han blev lite rädd för dessa bollsparkande töntar!
Varför dom av nån anledning skulle spela så j*vla nära oss is beyond me men likväl så gjorde dom det..& då slutade det olyckligt för mig & mitt öra..& för bollsparkarna..Dom hade hoppats på att bollfanskapet skulle landa på marken precsi bredvid mig..MEN ICKE! Den landade (typ) rakt i sidan på mitt huvud på mitt öra =(
Men det spelar ingen roll om det så spelats fotboll i en annan del av stan du kan ge dig fan på att nån skulle sparka den så pass hårt att den skulle landa mig på mig ändå..2 mil bort..
Sitta på läktaren under nån sorts bollsport är det inte tal om, kan garantera att då skulle bollarna fara åt mitt håll..bollar dras till mig som flugor till skit, ungefär =/
Har dock spelat bowling ett par gånger på sista tiden & jag har ÄNNU inte fått nåt klot på mig men bör kanske inte jinxa det för då får man väl ett klot kastat i nyllet på sig när man är på bowlinghallen nästa gång..& då kommer det ju sluta illa =(




Inga kommentarer: