16 maj 2012

31


På söndag..om ynka 4 dagar fyller jag 31..F*cking j*vla 31..Känns värre att fylla än 30!
Nu är man steget närmare 40 än 20..man är liksom snart en 30-plussare =/ NEEEEEEEEEJ!
Borde man börja tänka på en massa tråkigheter snart som att man borde pensionsspara??"Bara" 35 år kavr till pension..(eller om Reinfeldt får som han vill så 45 år kvar då, förutsatt att man skulle jobba till 75 OCH det kan han gott glömma, i mitt fall iaf..Men andra kan gärna få jobba så länge!)
Borde man tänka på att man ska äga nått??Typ sitt egna boende??Hmm..jag äger ju en hund, det är rätt stort, rätt lagom & skulle kunna vara rätt dyrt också (tänker veterinär-kostnader, försäkring, hundmat & dylikt) som hundägare slänger man tydligen ut en miljon under hundens levnadstid har jag läst, om det nu är sant..Får räkna lite på det =P
Jag borde kanske..ha ett "riktigt" jobb, ett fast jobb, ett heltidsjobb?Nåt att fundera på, helt klart!
Jag borde kanske höra min biologiska klocka ticka?Men icke, helt tyst..Visst, visst, children are the future men det future isn't here right now..Så jag oroar mig inte över att skaffa barn..inte än iaf!
Jag borde kanske ha körkort?BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG, jag ska..jag ska..jag ska!
MEN det är så mycket man borde göra..& inte göra..
Just nu ska jag bara överleva att fylla 31 sen får vi se hur det blir man allt annat, men det kommer väl i sinom tid, jag stressar över så mycket annat att jag inte tänker stressa över dessa saker jag "borde" ha/borde göra..Men det ordnar sig, it always does!

Inga kommentarer: