31 maj 2012

Beach body 2012..here i come!!!

Kanske dags att börja tänka på den stundande sommarsäsongen & för en sommar i sjön hellre än gömd i vassen??
Vill gå ner 5-7 kilo & det kan ju inte vara så j*vla svårt..bara att sätta igång & börja springa lite, har ju Vilsta runt hörnet med en massa bra möjligheter för löpning juuh & har ju investerat i ett par fula men funktionella gympapjucks också..Och men den musik jag lyssnar på så lära springa som om jag hade eld i baken..typ..
Förslag på lite låtar som kan funka är ju Tigas move my body (för move my body vill jag ju ) & så Vitalics Newman (jag vill ju bli en new man..eller new woman iaf!!!) med dessa två panikslagna låtar kommer jag garanterat springa tills hjärtat exploderar..eller vad tror ni? =P


Jag lyssnar på dessa låtar på väg till (& från) jobbet & man går f*n i takt kan jag säga..Blir väldigt svettigt så dessa låtar borde ju funka utmärkt att springa till & hålla uppe tempot!!!
Run fat girl..RUN!!!

Inga kommentarer: