9 mars 2011

The Raveonettes

Skulle jag vara rockstjärna skulle jag nog vilja som bandet The Raveonettes (eller som bandet The Kills..dom låter ganska lika..eller så skulle vilja låta som Alice in Videoland..men men...)
Jag har av misstag sett The Raveonettes på Roskilde festivalen en gång...Jag var på väg för att se ett annat band (minns dock inte vilket) men så hamnade jag framför the Ravonettes som då var ganska okända, detta var ju back in the days of 2002 liksom..
Några år senare..i London..bodde några kompisar granne med Sharin Foo (sångerskan i bandet) & vi stod utanför huset där dom bodde & då dök hon upp & så snackade vi ett tag, vi är ju alla skandinaver i London (Sharin Foo är ju dansk)..Lite trivia bara så där =P


2 kommentarer:

Anonym sa...

IAMX i Malmö och Sthlm denna månad! wiieee!

TesseBelle sa...

Jag vill oxå gå!!!