28 mars 2011

Hjärnkontoret eller MTV?

Hjärnkontoret på SVT söker ny programledare..Syrran tycker att jag ska söka jobbet..Why not?MEN man måste skicka in en video-presentation =/
Dock har jag gjort det en gång..i London..MTV sökte en svensk VJ & då ville dom ha en 4 minuters lång video-presentation..Trodde inte att det skulle gå men min vän Frida (som jag delade lägenhet med då) hade en videokamera & min goda vän Louise (som gått media programmet & borde vart bra på att filma & hantera videokameror) skulle filma..
Allt gick bra..typ..höll på en hel dag nästan och vi tyckte att ljuset var lite skumt på videokameran (Frida var inte hemma & kunde hjälpa oss..dessvärre) för det visade sig att Louise filmat med natt-ljuset på..på kameran..drygt men jag skickade in det i alla fall, som en kul grej.
Fick svar från MTV att dom mottagit min ansökan & that's it, kom inte längre än så men det var kul ändå =)

Inga kommentarer: