9 mars 2011

Inskolad

Jag är allt bra dum ibland & känner att denna kurs kommer bli svåååååår =/ Började med företagsekonomi A idag..tjohej du..stackars lärare, han kommer få fullt upp med att lära mig räkna tror jag, men när jag väl fattat hur vissa uträkningar gick till så kändes alltid lite lättare men det kommer bli "a long and bumpy ride" innan jag är klar med det här..Sen blir det företagsekonomi B, redovisning på dator, administration A & B, personal administration, datagrund, info & layout & så ADB kalkyl/KL (Excel kalkyl) & så slutligen ADB databas/LK (Excel databas)..shitpommesfrites, hur ska detta gå???Och jag som klagade på att jag inte använde hjärnan tillräckligt..Jo då, nu kommer den definitivt att användas & mer därtill känns det som =/

5 kommentarer:

Helen sa...

Kommer gå bättre när du väl kommer in i "tänket", jag tycker det låter intressant. vill oxå läsa denna utbildning.
tänk vilka jobbmöjligheter du har den oxå! :)

TesseBelle sa...

Jo, det är sant..Du har ju helt rätt!

Ross Haley sa...

Det kommer att ga gallant.

Ross Haley sa...

Oj, jag var inloggad som Ross hihi /Ann-Louise

TesseBelle sa...

Åhh vad kul att du läser min blogg, Ann-Louise =)
Kram på dig!