23 september 2010

When I grow up I wanna be happy.....

Intervjun gick bra igår & jag hoppas som sagt att jag får det, står mellan mig & 2 personer till, den 3:de & sista personen ska dom intervjua nästa vecka så lär ju inte få veta förrän om kanske 2 veckor om jag fick det..så fortsätt *håll tummarna* =)
Jag är dock ärlig när jag säger att jag kommer bli riktigt ledsen om jag inte får det & jag överväger starkt att återvända till London som jag på ett sätt ser som min riktiga hemstad, konstigt men så är det!
Jag "växte" upp där, blev den person jag anser att jag är idag..Lärt mig så mycket om mig själv (& om andra) under min tid där men så är det väl för alla när man är i 20års ålder & håller på att växa upp...Oavsett vart man är.
Saknar många av mina vänner där, saknar miljön, språket, mentaliteten & möjligheterna..MEN jag ska försöka mitt bästa att ge Sverige & Stockholm en chans då jag vill vara nära min familj som jag såklart älskar & är mycket nära men vad är viktigast?Min lycka?Mitt mentala tillstånd?Eller att vara nära..Nära dom man älskar?Jag kan inte välja & det är det som gör mitt liv så svårt..Alla dessa j*vla val..Att välja rätt eller att välja fel?Hur jag än väljer så kommer jag göra någon ledsen & det vill jag inte..Men ledsnast äro jag som inte är så lycklig just nu =(
Så snälla *håll tummarna* hårt att jag får detta jobb för då är valet så mycket lättare & det är gjort åt mig i princip & förhoppningsvis kommer jag att känna mig lyckligare med en fast punkt i vardagen..& jag får ge Sthlm den chans det förtjänar..Och jag är nära min kära familj......


Inga kommentarer: