28 september 2010

Världen är bra liten ibland..Eller är det bara Stockholm?

Hade en toppen bra dag i Sthlm idag, trots blåst & kyla =/
Träffade först finaste Fridan & som mötte upp med mig & Gizmo & gick en promis i tanto, sen dök Sara upp & vi begav oss till Gärdet för ytterligare en promis & sen en fika på Himmelska Hundar, sen kom Ann-Sofie & vi alla begav oss till söder där vi irrade runt ett tag för att hitta ett fik där vi fick sitta med hund men icke =/ Helt plötsligt springer vi på Johanna & hennes vän Tess på medis & det var ju en glad överraskning oväntat minst sagt.
Sen gick jag hem till Jannica & träffade henne & Leo & sen var det dags för mig & Gizmo att möta upp med mamma i Svedmyra men i väntan på tunnelbanan så dyker bästa Bettan upp med sin vän (eller är det hennes nya BF =BoyFriend, kanske!????) ytterligare en glad OCH oväntad överraskning... =)
Att helt oväntat springa på så många av sina kära vänner i Sthlm när man inte ens bor där själv (ännu) var mycket trevligt..Sorry att jag inte sa att jag var i stan men var ju bara ett sånt kort tag MEN vi hann ju ses iaf =)
Kramar till er som läser detta..

1 kommentar:

Anonym sa...

Förhoppningsvis BF inom snar tid ;)