23 september 2010

Hair we go GHD again

Jag har sagt (skrivit) det förut & jag säger (skriver) det igen..GHD är absolut THE BEST när det gäller hår-plattångar =) Inget, absolut inget kan få mig att byta..Babyliss, Braun, Remington,Vidal Sassoon INGET annat märke är så bra som GHD, många om inte dom allra flesta (och bästa) friser-salongerna använder dessa MEN det som gör dom så fenomenalt bra är ju det där "lilla extra"..
Dom blir varma på noll tid..+ är man lite glömsk & glömmer bort att stänga av den..NO WORRIES, en äkta GHD stänger av sig själv efter 30 minuter OCH man kan köpa reserv-delar till dom, hur bra är inte det??
Min GHD som jag haft i ca 5år har börjat bli lite trasig vid sladden och jag trodde då att jag skulle bli tvungen att köpa en ny för ca 1500-2000 (det är dom ju helt klart värda dock, mitt hår förtjänar det bästa trots att det svider i plånboken) MEN så fick jag nys om att man kan köpa en reserv-sladd..sagt & gjort, en hundring på ebay, så jag kommer ligga plus med 1500 spänn denna månad & ändå ha kvar min GHD som i nyskick med ny sladd..TOOOOOOPPPPPEN =)
Det är som små sakerna i livet som ibland ger en otrolig lycka..ellerhur??


Inga kommentarer: