7 september 2010

Panik

Vad ska jag göra om jag inte får det här jobbet?Jobb inom musik industrin växer ju inte på träd här hemma i Sverige..Om man inte är musiklärare, såna jobb verkar det finnas & det är ju ett jobb inom musik-"industrin" som jag inte har behörighet till..Kan ju inte spela nåt instrument direkt, inte tillräckligt för att lära ut i alla fall, kan inte sjunga heller så musik-lärare is out of the question.
Men..om jag nu inte får detta jobb...Då är jag f*nimig tillbaks på ruta ett känns det som =( Ner i det mörka hålet igen & kylan & mörkret som kryper sig närmare utanför hjälper inte direkt den mörka sinnesstämningen som man hamnar i då =( (Hatar kyla+vinter..)
*Håll tummarna* att jag får jobbet..Annars vet jag inte vad jag gör..Dör?Flyttar tillbax till London?Dömd att jobba i butik för the rest of my f*cking life??Hamnar på psykakuten?Frågorna är många & svaren alltför få...

Inga kommentarer: