29 september 2010

Streaming

Fy fasiken vad jag uppskattar (snudd på älskar) teknikens under som är INTERNET!
Vad f*n skulle vi göra utan det?Vara smått hjälplösa tror jag..
Det jag uppskattar NÄSTAN allra allra mest är det faktum att man kan streama ner en massa tv-serier & kolla på OCH upptäcka en massa ny grymt bra musik så klart =)
Nyss kollade jag klart på serien This is England '86, tror inte ens att serien kommer gå här i Sverige men det gör inget för jag har streamat ner hela serien nu, vilket jag gör med många andra serier särskilt engelska & amerikanska serier då man inte vet om dom kommer gå här hemma & gör dom det så är vi oftast flera år efter =(
Men det är kanonbra att kunna kolla på nätet för då slipper man vara så "bunden" vid TV:n (även om jag vet att man numera kan köpa en såna där box eller vad det nu är som man kan spela in+spara det man vill se & se på det när man har tid, det är oxå en smart grejja!)
Nå väl, nu är jag nöjd för ikväll & ska gå & sussa..Upp tidigt & jobba imon..BLÄÄÄÄ!
God natt på er!

Inga kommentarer: