4 september 2010

Broccoli

För alla er som undrat vad jag gjorde i London..& för er som vet men ändå inte fattat riktigt vad det var jag höll på med dom 2 sista åren..Flikar in en länk till Broccoli Music som det hette på min tid då jag "arbetade" för dom..Är ju vän med Katie & Mikee som driver Broccoli, så jobbet i sig var ju ganska slappt & jag gjorde det medans jag pluggade & hade tid..min titel var: A'N'R-Scout & promotor & jag fick även "modella" för en flyer vi gjorde, det var e
Numera heter dom visst Broccoli Events & det gå tydligen jättebra för dom, & det är ju kul..Kanske borde jag stannat kvar i London & arbetat för dom...hmm..tål att tänkas på, jag är ju alltid välkommen tillbax dit =)
LÄNK HÄR
Jag på en av Broccoli's flyer! Jag gillar verkligen min frisyr på den tiden..Året var 2006 tror jag..!

Inga kommentarer: