17 september 2010

Bestival 2010

Vad glad jag blev av att se att jag ej blivit sviken av er/dom som läser =) Kul..Trodde mina läsar-siffror skulle ligga på noll eftersom jag inte bloggat på typ 1½ vecka..BUT NOW I AM BACK!!!!
London & Bestival kicked ass..Ska definitivt återvända till Bestival nästa år men denna gång ska jag lyx-tälta istället för att bo på hotell..Mycket roligare!
Bästa artisterna på Bestival var: Dizzee Rascal (han "ägde" fanimej hela festivalen) ,
Simian Mobile Disco (dansade järnet till dessa underbara djs), LCD Soundsystem (dom är BÄÄÄÄÄSSSST!!!!), Vitalic (han är en GRYM dj!!) & så svenska (????) Fever Ray =) Jag hade ingen aning om vem/vilka dessa var förrän min kära vän Maria sa att det var Karin Drejjer-Anderssons nya band..Hon var ju tidigare med i The Knife! Fever Ray var sjukt bra =) GO SWEDEN, vi kan verkligen göra bra musik!
Kan också tänka mig att the Prodigy var grymt bra men jag stannade bara & kollade på 5 låtar, skulle ju se Vitalic istället..Missade dock the XX, Erol Alkan & New Young Pony Club, alla dessa krockade med andra band/djs jag vill se =(

Vicky, Ross,Ulla, Maria & Emie (Maria & Emie är utklädda!!)

Ulla, jag (införskaffad regnjacka!), Vicky & Ann-Louise.

Inga kommentarer: