26 mars 2008

tacka f*n för tetris..

Jag e fortfarande väääldiiiigt uttråkad, har försökt plugga idag..jag har 1000 ord kvar på min avhandling, vilket e bra för den ska inte vara inlämnad förrän 7:e maj så nu lägger jag den på is ett tag..har ju 2 andra uppsatser att skriva..en Event Strategy uppsats på 3000 ord & en PR/Marketing in Music, den e ioxå på 3000 ord..kanske bröjar skriva på nån av dom imon..
I övrigt har jag spelat tetris...det e ett väldigt bra tidsfördriv & beroende, man kan inte bara spela en omgång utan när man "förlorat" så måste man starta ett nytt spel direkt..

Har ont i ryggen som bara den, min "skrivbords"-stol e väldigt obekväm..nu e det ju så att det inte e en riktigt skrivbords-stol utan en sketen köks-stol vilket betyder extremt dåligt stöd för ryggen =(
På fredag kommer Karro, det ska bli kul....& på måndag kommer Nettan & Christian..kul det med =) full rulle hela helgen & nästa vecka...bra, då blir man kanske av med denna uttråkning!

Imorrn ska jag till frissan, finns en grymt billig salong runt hörnet där vi bor & imorrn ska jag dit & klippa mina kluvna toppar & göra en behandling för mitt torra hår..mitt hår e i otroligt dåligt kondition just nu, kan ju kanske bero på att jag platt-tångar det typ varje dag..!

Inga kommentarer: