3 mars 2008

nu e jag lugn..jag *lovar*!

Jaa, efter gårdagens mindre utbrott har jag nu lugnat ner mig..jag har oxå tagit igen lite sömn, så nu känns allt lite bättre!
Kommer kännas ännu bättre när jag e klar med mina uppsatser, ska börja på nåra denna vecka så jag åtminstone har kommit igång med nått..

Eftersom vi inte har nån riktigt frys i lägenheten (bara en pytteliten) så kommer jag bli "tvungen" att äta 4 glassar idag..."sånt var ju lyx som barn" sa Cajsa & det kan jag hålla med om...
När jag var & handlade idag blev jag så sugen på glass & då köpte jag en jätte biligt paket med 4 glassar i..har 1 kvar nu hehe..
Har ju börjat mitt "nya liv" idag..jaa..eller nytt & nytt e det kanske inte men jag ska försöka att inte äta en massa onyttigt..typ kakor,choklad & chips..men glass det e helt ok =) Jag ska försöka äta annat mer hälsosamt..inte för att jag egentligen äter så mycket onyttig mat utan det e mer allt snask som jag lyckas klämma i mig men nu e det stopp för det..förutom glass då 'rå!

Inga kommentarer: