5 mars 2008

borta med vinden...

Jag vet att det bara e början av mars MEN vart f**n e våren?! Den har vart & "bubblat" lite här..solen skiner & befinner man sig i den (solen,alltså) då e det banne mig varmt..MEN det blåser som bara den..man blåser nästan bort..& Gizmo som e så liten..han blåser verklige bort man får hålla extra hårt i kopplet när man går ut & går med han ;0

Jag FÖRSÖKER plugga men har så svårt att komma igång, det e drygt!
Får huvudvärk så fort jag sätter mig vid datan & börjar skriva..får inte ont i huvet alls när skriver på facebook/myspace/messenger/hotmail/ebay/amazon/bloggen..lustig det,vaa!?*ironi*

Har förresten hittat en ny frisör som kan klippa min lugg, vet inte om denna frisör e lika bra som min gamla hemåtflyttande frisör (läs föregående blogg-inlägg så förtsår ni vad jag pratar om!!) men det e värt ett försök i alla fall!

Inga kommentarer: