22 mars 2008

frysa-ihjäl-kallt...

Idag var/är det verkligen svinkallt här i London...det haglade/regnade/snöade om-vartannat (jaaa, det snöade verkligen!!!)
Kunde inte känna mina fingrar efter att ha vart ute ett tag..hade vantar (dock med "avklippta" fingrar..hmm) hemskt....vart e våren???Den har vart på gång ett tag..dock inte idag =(

Jag funderar på att färga mitt hår...vin-rött eller vitt (blont) vet ej..så himla trött på det jag har nu..brunt, dags för nått nytt...eller?!
Ska ju spara ut mitt hår (NEJ,inte luggen...fringe forever, så det så) men i och med det så skulle det kännas fräscht att ha ny färg oxå...men jag vet inte..orkar jag hålla på med en ny färg !? (färga om typ var 4:e-6:e vecka) ..brunt e ju faktiskt helt ok!

Nej,nu blir det TV-time för mig..ska se på "Pride and Prejudice" (från 2005 med Keira Knightley)..ahh...Mr Darcy...hmm..fast då tänker jag förstås på Colin Firth som Mr Darcy från TV-versionen av "Pride and Prejudice" (året var..1995!!)
Nåja..den börjar om 10 minuter, så dags att förbereda sig framför TV'n med en kopp thé, salta pinnar & en grape frukt, INGET påsk-snask för min del..måste sluta käka en massa godis/choklad/chips..vill ju gå ner ett par kilo till sommaren..!


Inga kommentarer: