20 mars 2008

Bank Holiday/Påsk

Nu e det officiellt påsk, den kom tidigt i år..så denna helg e det sk Bank Holiday här, röda dagar kallas det hemma!
Ikväll e många ute & svirar & så även jag, ska ner till min gamla pub (den jag jobbade extra på förra sommaren) & träffa mina gamla kollegor...kommer dock inte göra nått storslaget eftersom jag e så ruggigt trött & vädret här e skit (regn+blåsigt+kall=BLÄÄ!) & det drar ner humöret oxå..deppigt värre!

Imorrn om vädret tillåter så blir det långpromis med Gizmo & så ska jag försöka skriva mer på mmin avhandling..idag gick det så där..skrev runt 500-600 ord, vilket e helt ok..Vill bara vara klar med skiten, e så himla trött på att skriva nu =(

Nej, nu ska vi snart iväg..jag & min "vapendragare"/"partner-in-crime" Cajsa..Cajsa får ersätta Kristin som åker till San Fransisco på semester imorrn..lyxigt värre! (så,Bon Voyage, Kristin..ses nästa vecka!)
GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer: