4 mars 2008

hårfrisör!

Idag fick jag chockerande nyheter...min tyska frisör ska flytta hem till Tyskland om 2 veckor..hujeda mig..hon har vart min firsör i typ 2år nu & hon VET precis hur jag vill ha det, blir alltid en lyckad klippning & nu måste jag alltså leta reda på en ny frisör, en som e bra...tur att jag ska spara ut mitt hår då..dock inte luggen & den e knepig att klippa för den ska klippas på ett särskilt sätt..& jag e väldigt petig!
Guu' hur ska detta gå..to be continued..

Var på världens tråkigaste förläsning idag..eller..nej, denna typ av föreläsning e ALLTID tråkig..& det gör inte saken bättre att läraren e dålig, hane dålig på att förklara saker, han e dålig på att ha föreläsningar & han e dålig på att prata begripligt engelska..så denna sista termin e en total bevikelse när det gäller lärare, har inga bra..dock bara 2 månader kvar nu!!

Inga kommentarer: