11 mars 2012

Störningsjouren

Hade en trevlig kväll men blev lite för full igår..drack en long island ice tea & nåra tequila-shots sen var det kört, var helt plakat så tur att gentlemannen fanns till hands & kunde safe and sound eskortera mig hem!
Men så halv 5 på morgonen knackar det på dörren, då är det min granne ovanför mig (han som är rätt högljudd) som vill ha lite hjälp att ringa störninsgjouren på sig själv..Han hade blivit utelåst av sin polare på insidan & denna polare öppnade inte dörren utan spelade musik på rätt hög volym istället!
Jag ringde störninsgjouren 2gånger men dom sa att dom inget kunde göra så dom skulle inte komma..Dom hänvisade istället till polisen så jag ringer polisen men dom fattar inte vad det är dom ska göra & fattar inte varför störningsjouren hänvisade till dom..Det gjorde inte jag heller =/
Gav upp att hjälpa grannen efter ett tag, var ju inte min problem & musiken tystnade till slut & grannen verkar ha kommit in i lägenheten till slut iaf..
Men jobbigt läge, jag hatar att bo i hyreshus/lägenhet..särskilt när man har jobbiga/högljudda/störiga grannar!

Inga kommentarer: