6 mars 2012

I giftastankar..?

Nu är det många bröllop på G & blir jag bjuden på ett till så tror jag att i am gonna throw  myself under a bus..simple as that!
Brorsan ska gifta sig..så givet att gå på det så klart!!!!
Men har två vänner som ska gifta sig i år...en svensk vän...& en engelsk vän & OM dom nu skulle läsa bloggen så får jag väl be om ursäkt FÖR hur jag känner..men så här känner jag..Att jag INTE vill gå på nåt av dom!
Bröllopet i England kommer bli en dyyyyyyr historia med bröllop på engelska kusten..Så kommer ev banga, har ju aldrig ens träffat brudgummen liksom, who is he kan man undra?! 
Och så den svenska vännen..vi träffas typ en gång om året & hörs typ aldrig, inte via telefon..inte via nåt annat sätt heller för den delen men bjuden på bröllop blir man..Känns lite skumt..fast denna person kanske anser att vi är bra vänner & då är väl det trevligt iofs!
Jag OM jag nånsin kommer gifta mig så kommer  jag ENBART bjuda riktigt nära vänner (utöver familj & släkt) så ses vi en gång om året & aldrig hörs på telefon..dont expect an invite from me!



1 kommentar:

Hummis B sa...

Nu blir jag nyfiken Hummis, vem är den svenska vännen? :) Du kan skriva på face eller sms :) PS. Body Shops produkter, funkar dom för känslig hy? Jag har fått utslag på kinderna av nått slag, vet ej vad det beror på?! Så tänkte höra med dig om BS produkter skulle kunna funka för känslig hy?

Kramis