27 mars 2012

...and then they were two!

Jag hade sett framemot följande denna vecka: min 5 dagar långa ledighet+ besök från Sara+ha Gizmo hos mig hela veckan MEEEEEN så får jag veta att det blivit en miss i "planeringen" =/ Jag ska jobba på fredag..så är bara ledig 2 dagar sen jobb..sen ledig 2 dagar..Så mitt i all efterlängtade "ledighet" så blev det jobb alltså & inte vilken jobb-dag som helst utan inventering också =/
Kommer vara på jobbet mellan 9:30-21:00 på fredag, känns ju lite så där..så inget besök från Sara nu & omöjligt att ha Gizmo hela veckan & särskilt på fredag när det bli så lång jobb-dag, så vill ju inte jag som är en ansvarig & omtänksam hund-ägare låt lille kraken sitta ensam i fler timmar än lagligt så han får snällt vara kvar hemma hos mamma & pappa på landet!
Men det finns ju lite att se framemot på fredag också..Vi har dragning på jobbet där vinst denna gång är te och/eller kaffe så jag hoppas på vinst & jag har fått utlovat en middag på fredag-kväll..*yummy* i'll bring dessert, så klart =) *big smile*

Inga kommentarer: