28 mars 2012

Juliette Lewis vs Zooey Deschanel?

Jag tycker att Juliette Lewis är en (av få) skådespelerskor som är effortlessly cool..alltså cool utan att försöka vara..just det..cool!
Hon är liksom lite nonchalant & rockig i sin stil med den funkar alltid & är alltid snygg!
Och jag tror hon ska bli min nya hair-inspiration..Såg filmen Whip It förra veckan & i den filmen har hon sjukt snyggt hår & sånt hår vill jag ha MEEEEN kommer ju så klart inte se ut så på mig desssvärre..Men man kan ju alltid försöka!
En annan skådis som är min hair-inspiration är Zooey Deschanel, hon påminner dock lite om Juliette Lewis, både frisyr-mässigt & stilmässigt och hon är så himla söt, snygg & har sån himla schysst stil..Hon kanske inte bara borde bli min hår-inspiration utan min fashion-inspiration också...


*Trivia..både Juliette Lewis & Zooey Deschanel är sångerskor, Juliette Lewis sjöng med bandet Juliette and the Licks & Zooey Deshanel sjunger i duo She and Him .

Zooey har snyggt hår!
Zooey har oxå snygg stil!


Julitte i "whip it"-filmen hår!
Julitte är rock'n'roll-chic!






Inga kommentarer: