7 mars 2012

Chocomaniac

Jag rekommenderar följande produkter från the Body Shop (jaa, egentligen rekommenderar jag ALLT i hela sortimentet) men just nu rekommenderar jag lite extra dessa produkter:
Chocomania = choklad-doftande tvålar, dusch creme, body butter, läpp balsam, body lotion & scrub..Luktar yummy =) för dom som älskar choklad dock, annars kan doften kanske vara lite för söt..Men i like it a lot för jag älskar choklad =)
Och så rekommenderar jag varmt Nutriganics Drops of Youth,  tror fan inte min hy varit mjukare i ansiktet nånsin..så för dom som vill ha silky smooth hy, KÖP DENNA!
Jag är ju förvisso rätt partisk när det gäller the Body Shop då jag ju jobbar extra där, men deras produkter är ju genuint fantastiska, särskilt extra mycket eftersom dom inte testar sina produkter på djur!








Inga kommentarer: