8 november 2010

Nokia N8

Jag gjorde ett sånt där test på the phonehouse hemsida för att kolla vilken mobil jag var..Jag blev Nokia N8 jag vet inte riktigt vad det säger om mig..eller vad detta betyder?!
Allt jag vet är att jag vill ha en ny mobil, ett bra abonnemang men inte en alltför dyr räkning..
Mobilen ska ha :bra internet (fri surf), jag vill kunna ringa (en hel massa) & skicka sms (en del), jag vill ha en bra kamera & kunna lyssna på musik i min telefon..
Får väl ta & besöka the phonehouse för att få lite tips & råd, för jag vet inte om jag ska basera mitt val av telefon på ett test från deras hemsida..
För om jag ska följa alla tester som jag gjort den närmaste veckan så ska jag enligt ett test trivas bra att bo i Amsterdam och enligt ett annat så bör jag helst dejta en true british gentleman (facebook-tester alltså) ett test kunde dock avgöra att inte är Kines, inte ens litegrann..Så kan det gå!

Hej! Jag heter Nokia N8 & så här ser jag ut---->>>>>

Inga kommentarer: