17 november 2010

Hennes..& den där Mauritz!

H&M-telefonintervjun igår gick OK!
Svårt att veta egentligen men negativ som jag är så tror jag inte att jag kommer komma längre än så..Var ju en intervju för jobbet som inköpsassistent men har ju ingen utbildning inom just inköp, har dock jobbat lite som inköpare på skobutiken i London men det är ju inte samma sak som för en sån gigantisk kedja som H&M.
Vore dock kul om jag fick komma på en personlig intervju och ännu bättre om jag fick jobbet, verkar vara jättekul..Så *håll tummarna* lite..Man ska aldrig säga aldrig, dom kanske gillade mina svar & det jag kan erbjuda H&M..nämligen MIG =) Tycker nog att varje företag borde ha en Tess som jobbar för dom eller hur?! hehe..Såvida denna Tess är jag alltså!Inte för att kag kan vara på flera platser samtidigt men..u get the point! Jag är en tillgång så det så!
Imorgon ska jag & "pappskallen" (min kära lilla pappi alltså) på introduktionskurs för körkortet, har fått lämplighetsintyget nu är det bara kursen som behövs göras sen j*vlar gott folk ska här köras..på väg..på riksväg & motorväg & all annan sorts j*vla väg för jag ska banne mig ha körkort i vår..Och innan sommaren!!!!!!

Inga kommentarer: