3 november 2010

Do ya think I'm sexy?

Eftersom jag är musik-fanatiker så lyssnar jag på en hel del musik & då hör man ju en hel massa olika sång-röster & jag då upptäckt att det finns en hel del band som har e sångare vars röst låter riktigt....sexig skulle man kunna säga..
Följande sångare LÅTER sexiga, sen om om ser sexiga ut är ju en helt annan femma..ok?!

1) Van She's sångare Nicholas Routledge han leder sexig-röst-toppen just nu..BEVIS?--->>HÄR! med låten Sex City & att låten heter så kanske hjälper...Sexy =)
2) Lost Valentinos sångare Nik Yiannikas låter ganska sexig...eller nej han låter mer snygg..typ..Bevis på det kommer HÄR!
Lustigt är att båda kommer från Australien, som rent generellt är den fulaste av alla engelska dialekterna (Finns det flera engelska dialekter tänker du nu & jaaa, det finns ju amerikanska, brittisk-engelska, sydafrikanska, walesiska, skottska & irländska dialekter..förutom den australiska!)
"Listan" fortsätter.......
3) Blir Kings of Leon's Caleb Followill han låter sexig..i låten Sex On Fire (så klart!!!)
Sexig-röst-listan fortsätter här med 3 röster Storbritannien, en Engelsk & 2 Skottar:
4) Noel Gallagher (jag vet..jag som egentligen "älskar" brorsan Liam Gallagher) men Noels röst är helt enkelt lite bättre...Lite sexigare..typ MEN LIAM SER BÄTTRE UT..OK?!
Låten Sunday Morning Call är bevis nog för mig! (Och det faktum att Noel gjort 2 grymma låtar ihop med Chemical Brothers är HETT! (Låtarna Setting sun & Let Forever Be)
5) Alex Kaprano's i Franz Ferdinand (han låter het & ser bra ut) Han är skotte!
6) Här kommer en till skotte: James Allan i Glasvegas men han låter sexig enbart för hur han sjunger med sån härlig skotsk dialekt i låten Geraldine

Bubblare..
Oskar Linnros så klart..haha..4:de inlägget om honom här..OCH
Idol-Olle..han gjorde ju en skitbra cover på en av Kings of Leon's låtar------>>> HÄR!
Men en gammal härlig goding får bli Rod Stewart & hans härliga låt Do ya think i'm sexy
(Låtar som innehåller ordet SEX ligger bra till på sexy röst toppen=3st..& skottar=3st..Rod Stewart har ju skotsk påbrå..precis som jag!)


Inga kommentarer: