21 maj 2010

Spara och slösa

För mina sista hårt förvärvade slantar köpte jag i dag en topp..Nu e jag nästan helt pank, förutom mina spar pengar som jag inte kommer att röra..bara i nödfall & då kan jag erkänna att kläder, skor, accessoarer (SVÅRT ORD att stava till) & onödiga nöjen (sprit, puben, festa,) ingår INTE i nödfalls-lägen..Nödfall i mitt fall är: linser, CSN-lånet & min stunnande London-resa hehe (i need money när jag är där för jag vill ha KUL när jag är där..så okej, i London är allt tillåtet så ALLT där är nödfall kläder & sprit inkluderat haha!)
Men iaf, får ju ändå lön på tisdag så jag förtjänade den där toppen jag köpte idag & den var inte så dyr, köpt på jobbet så fick ju rabatt till och med =)
Imon blir det utgång i Eskilstuna med syrran, hennes kille & kanske brorsdottern & hennes kille & kanske några till..Det är ju springpride
i Eskilstuna så lär vara drag i hela stan+ Domenicer spelar på Raw, kanske är värt att gå (inte för att Domenicer är bra men för att det händer nåt i stan) eller så blir det nån najsig uteservering istället, kul ska det bli iaf!

Inga kommentarer: