28 maj 2010

Glasögonorm

Ny frissan var bra..så pass bra att jag numera är korthårig..scary men tur att mitt hår växer snabbt INTE för att det e nåt fel på nya frillan men..det e lite ovant även om jag varit korthårig förut.
Ny glajjer oxå, riktiga såna här nörd-glajjer som "alla" har just nu, men jag gillar dom DOCK har jag fått sådan huvudvärk av dom men det får man väl av nya glajjer hoppas jag?!Lite annan skärpa & så tar det väl ett tag innan ögonen vänjer sig..eller?!Nå väl..så ligger det till..dom kostade "bara" 1400 på specsavers, det tycket jag var billigt hade trott att jag skulle få casha upp runt 5000 spänn..men icke & tur det!
Imon blir det utgång med finaste tjejerna (hummis A + B & mrs Knight=KUL!) & frukost hos bästa Ann-Sofien i världen & på söndag blir det fika med mormor & Thomas & så blir det väl nåt fint till mamma på mors dag =)
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: