15 maj 2010

Lördag

F*n ville sjukt underbar dag det har varit idag..Här där jag är var det 23 grader I SKUGGAN under dagen, hur nice som helst..Suttit i trädgår'n nästan hela eftermiddagen, gjorde en avstickare till caféet (tog en promis med Gizmo dit) där jag köpte hemmagjord saft, honung & så klart en glass =) Sen bar det av hem men då pallade inte Gizmo mer han la sig ner hela tiden (han gillar inte hetta så mycket den lilla krabaten) så pappa fick komma & hämta oss vid sjön & sen åkte jag hem..
Under såna här dagar finns inget att klaga på..eller joo..pappa & (min vän) Ann-Sofie klagade viss lite på att det var FÖR varmt..ICKE då säger jag, kan inte bli för varmt bara för kvavt men bäst att njuta för man vet aldrig när kylan, regnet eller snön slår till härnäst så det så!
Har varit en bra dag i övrigt då jag har känt mig lite wanted faktiskt..Mobilen har ringt & plingat hela dagen känns det som..Snackat med båda syrrorna+Sandra & så har jag fått en himla massa sms från mina goa vänner =) Känns bra, det är sol, varmt och man är omtyckt allt annat skiter jag i just nu =)
Har även pratat en del men den engelska killen jag träffat när jag var i London sist, kändes bra att vi rett ute lite saker..eller jag tror det iaf, får se vad som sägs när jag åker dit om 3½ vecka....Kul!

Inga kommentarer: