14 maj 2010

are u gay?

Det finns ju dom artister/skådisar/kändisar som man genom åren "misstänkt" har varit gay eller inte..
Här kommer några i min mening så man trodde, inte trodde och inte vill tro är just gay!
I believe he is gay:
Ricky Martin Det verkar alla ha kunnat räkna ut flera flera år innan Ricky "came out of the closet".
Peter Jöback Kom igen..samma där, kunde man ju räknat ut låååångt innan han kom ut han med.
I can't believe he is not gay:
Brian Molko sångare i Placebo, ok han är bisexuell men ändå..inte helt gay.
Ola Salo sångare i the Ark..han är förvisso oxå bi som Brian Molko (men båda har flickvänner & båda har barn).
I believe NOW that he is gay:
Stephen Gately i bandet Boyzone!Kunde man ju inte ana att han var gay när man var yngre, min kompis Karolina var dödskär i Stephen Gately när hon var tonåring..men gay, det trodde jag faktiskt inte..förrän han kom ut.
Mark Feehily i bandet Westlife! Jag hade en mindre "crush" på honom för typ 10 år sen, han var ju helt klart sötast i Westlife tyckte man då och en bekant till mig sålde en
"kiss-and-tell"-historia om Mark till brittiska skvaller-tidningen News of the World MEN så visade det sig ju att Mark är gay, hur gick detta till då?
I can't belive he is gay:
Jag har skrivit det förut & jag skriver det igen..John Barrowman! Hur är det möjligt?Har man ingen gaydar när det gäller att "nosa" reda på killar som är gay eller?!John Barrowman skulle jag aldrig ha tippat på vara gay alltså, lyckos alla gay-guys out there för John Barrowman är en riktig hunk =)

Inga kommentarer: